2011年6月21日星期二

「面膜餐單」 Round 5---打擊眼紋!

昨天介紹的水份面膜,引來讀者 email 查問可否一拼敷在眼部,我的見解是「唔建議」,因為即使成分如何溫和,眼部皮膚較面部薄很多,要配合不同成份粒子質地的對應產品,否則有機會引致眼部皮脂腺閉塞繼而起油脂粒,那就得不償失。

今回即向大家介紹眼膜!
眼部問題---眼紋、眼袋、黑眼圈,即使化妝技巧幾高超都難以掩飾得完美,所以補救方法還是好好的細心照料它吧!
除精華素加眼霜,又怎少得眼膜護理!片裝眼膜功效立見,但價錢真係唔平,大多數人只是會視作急救或療程修復,至於坊間幾蚊對的 eye mask 就真係同用水敷無乜分別,我都費時浪費時間同心血;相對來說,我常用的是塗搽式眼膜,keep 住隔日敷效果很顯著。

Glycel Enhance Eye Mask Gel $670 / 30g
上年10月我開始用緊 Glycel 呢款皇牌 Enhance Eye Mask Gel(按:剛剛找我廣告代言的是其最新壓軸登場 paper eye-mask) ,這品牌向來有很多名媛、名人真金白銀追捧咗十幾年(巴閉在並唔係sponsor至用喎),而我兩年前住喺跑馬地嗰時都有踢拖去當時 Glycel beauty salon 做 treatment,一早就認定佢係好嘢,所以至膽敢用自己聲譽撑佢呢!

我眼部四周敷了 Glycel Enhance Eye Mask Gel,同時間面部敷上昨天盛讚的 SkinCeuticals 水合維他命B5面膜,把握15分鐘一次過修護整個臉龐。
我記得上年首次選用Glycel這eye mask是有主因的,因為其標榜經過寶驗證明,連續使用28天,紋理深度能減退逾50%,好……心諗…….俾個機會佢發揮亦當俾個機會自己,結果唔知眼紋有無少咗一半,但用咗個多月已見眼肌確實更見平滑,起碼搽咗遮瑕唔會再裂晒細紋出嚟、眼部皮膚乾涸情況都有所改善,因為覺得眼妝 keep 得較以往持久。

這啫喱狀眼膜,呈微黄色的,塗上後像是凝膠般緊貼覆蓋在眼部四周脆弱位置,我會厚厚敷上,因為其質地很輕盈,很快就能被完全吸收,隨後用濕棉花輕輕抹,再搽上eye cream便可(我會skip咗serum步驟)。
眼部浮腫之士,建議雪在雪櫃冷藏備用,可助緊緻肌肉減退水腫情況。

此 eye mask gel 值得推薦仲要 keep 住用咗大半年,皆因成分深得我心!
除了品牌著名活化細胞功效,我關注到有一重點成分----「合成胜肽」,兩年前我睇過有醫學研究報告,證實這成分是打擊皺紋要素,那麼日復日敷上深知眼紋就有救;還有吸引我的,是一種只存在於年青肌膚細胞內的美麗處方(自問晨早過咗青春期梗要補救),就是結合碳水化合物及脂肪配方成分,皮膚細胞組織就可托賴維持健康狀態;此外,當然唔少得我昨天詳解的補水皇者---透明質酸啦!
選用任向美容產品,也務必先仔細了解當中成分,不知大家又是否有相同「嗜好」呢?

GLYCEL專門店
中環德輔道中10號東亞銀行大厦4A-B
電話:2810 6616
 九龍塘又一城UG-37
電話: 2265 8671
———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
率先披露 循環再用絕讚面膜
我在五月尾去了日本一趟,直抵橫濱太平洋會展中心參觀「第5回化妝品產業技術展 CITE Japan 2011」,世界各地有接近900個美容品牌參與,當中有兩件新品能令我雙眼發光,敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。