2012年5月22日星期二

與幟哥共聚星級嚐味會

我自認是牛魔王, 真的非常!曾經有已經戒了牛肉十多年的朋友對我說:如果可以戒食牛肉,對身體及運氣有極大幫助啊!」我很多謝她的善意,可惜我六根未淨,戒食牛肉是暫時仍未可以抵擋到的誘惑!


也許是知道我對食有研究的人愈來愈多,上周四,就被邀請到九龍站ICC的101樓無敵靚景龍璽酒家,出席一個別出心裁的星級嚐味會
大家請放心,睇咗我以下食評,日後在龍皇酒家


今次嚐味會令我想去的主因,係被邀同龍皇酒家的揸fit人幟哥同台食飯呀!節目竟然可以近距離會面傾談,學嘢好機會呀!

食乜東東?就是「澳必益有機集團」從澳洲引入的有機牛肉, 
勁新鮮健康有營的有機牛配合幟哥出神入化廚藝,唔去真係對自己唔住囉!

當日設宴只有四圍,被邀人士都是重量級人馬,十足十食神咁大場面。
我除了有幸與幟哥同坐,還有「澳必益有機集團」及香港澳洲領事館的同枱品嚐
澳洲有機牛登陸香港,原來屬國家級盛會!

現場好似高級超市般,將所有主角有機牛肉分類展出,同部位有不同煮法和食法,
由於屬「新牛」登場,自然有「新煮意」!

其中一道菜式令我極之驚訝,完全估唔到牛肉都都可以咁煮法!
呢味「牛響鈴」將牛肉變成平時打邊爐的炸響鈴,我一向唔食酥炸食物,
但牛響鈴入口即溶,味道濃郁,仿彿是日本高級天婦羅的食法,
加上完全唔油膩,是少數我會想再食多件的油炸食物!

另一個令我留下深刻印象的是「鐵板牛尾」,一隻牛咁多部位,我最愛就係食牛尾,一般都是用紅酒燴,或佐以咖喱,用鐵板煎真係第一次食,亦係第一次覺得牛尾原來可以當成牛扒來處理,鬆軟而撕開有肉汁,微辣釣起牛肉鮮味,我一定會帶媽咪爸爸食一次。


壓軸就係由幟哥親自落場堂弄的「香煎蔥花牛肉卷」,呢道菜式事前被設定為神秘追加菜式,來賓事前都唔知幟哥會整乜,只見他一上場就用牛肉肥膏開鑊,牛香味在場中散發,然後將薄片的有機牛肉捲入蔥花,為在場每一位來賓逐一炮製,我平時去龍皇世貿分店食飯都冇這樣的機會,所以你知我點解要去啦


就是這道「香煎蔥花牛卷」,擺都咁靚,味道無得頂,
加咗令牛肉味道更具層次感,又又軟又脆。
在席間問鍾意,我答:「梗係你親手煮嗰味啦,哈哈;
之不過虎皮椒扣好鬼惹味!」

幟哥出場獻藝,在場衆傳媒起勢圍影,有氣勢呀!

別以為這幾道菜式只係得我有得食,大家冇份食!其實都已經被幟哥收歸旗下,在各大龍皇酒家分店成為最新招牌菜式!睇番價錢,菜式唔平但這有機牛,在於營養價值,飼養是天然原生及草本,無添加藥物無污染,食得放心有營,一分錢一分貨啊!


從食完呢餐星級牛,我一連幾日都接著以牛為主食,有睇我facebook就知我剛剛星期六去了任食和牛Shabu Shabu。昨日一發不可收拾,再去Citysuper買多塊特級
Angus Rib Eyes返屋企煎,差不多$400一塊啊,好味也就值得嘅
嚟緊要帶父母去龍皇,一齊品嚐有機澳洲牛美味


———————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
西班牙新機 一次搣甩一寸Call機腩
集多技術的射頻減肥儀器又有新對手了,有一部全港獨家新機吸引了我,它是來自西班牙最大醫學儀器品牌「做一次減一吋」call機肉詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。




























沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。