2012年5月24日星期四

「有錯能改」卸妝筆!


夏日炎炎,化妝出街煩惱就係易溶妝,粉底我尚可以唔搽,只用透明防曬液都總算見得人,但眼妝唔可以無,自信心驟降,是慣咗化行妝之禍,尤其是劃眼線及搽睫毛液,精神奕奕靠晒呢兩件小法寶;然而,在高溫炎陽下變熊貓眼真係好難避免。
除咗盡量用防水妝品,
上眼妝前避免塗抹質感油膩眼霜,
仲要於眼四周撲撲乾粉保持清爽,
以上做齊之外仲可以點樣?

建議隨身帶備救忘用品,就是以下介紹的最推新出小玩意,將於61始公開發售,我率先試用後,按捺不住快快告知大家。
Anna Sui魔巧卸妝筆,我為佢起朵「有錯能改筆」$170/2g
(CWB及 TST Sogo Anna Sui專櫃--6月1日起發售)
卸妝油變身成卸妝筆,專為方便攜帶外出使用。我之所以叫佢做「有錯能改筆」,因為設計意念是有咗佢去到邊溶妝都即能抹掉,無論是防水眼線及睫毛液都可以抹得一乾二淨。
以我自己為例,通常會因為劃了內眼線及下眼線而溶化,一般會用支棉棒輕力拭抹,是淡化了色調非完全潔凈,而這支Anna Sui魔巧卸妝筆,喺街都可以輕易做到完全100%抹走溶化色調。

即睇測試:
質地:擠出來是啫喱狀,抹在皮膚上即轉化成油狀,是清爽質地非黏立的。
除卸妝油質外,加入保濕成分薔薇果精華及柔膚成分葡萄籽油和橄欖果油,雙重保護皮膚。
 修正妝容好幫手:
劃錯咗眼線,例如太長或太粗點算好?即使色澤乾透都無有怕,扭動筆身擠出少量卸妝液對準輕抹,然後用紙巾輕印便可一乾二淨,無須沖水。
 溶妝好幫手:
即使是waterproof睫毛液溶化能抹得乾乾淨淨;夏天熱又濕,出街帶備保持妝容潔凈最啱用。

———————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
西班牙新機 一次搣甩一寸Call機腩
集多技術的射頻減肥儀器又有新對手了,有一部全港獨家新機吸引了我,它是來自西班牙最大醫學儀器品牌「做一次減一吋」call機肉詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。