2012年5月25日星期五

至掂解救毛孔及頸紋方案!


毛孔及頸紋問題,是最惱人的,今日同大家分享真正有效解決方法!


毛孔粗大真係超討厭,難看又麻煩!
雖則,搽粉底液可以掩飾7成,搽遮瑕膏直頭掩飾9成,之但係,堵塞毛孔愈遮愈大鑊。此外,毛孔粗大人士十居其九膚質必屬油性,油脂+汗水=黑頭粉刺源源不絕。

頸紋是正常生理現象,無必要令它完全消失,否則變成蠟像般咪仲假仲嚇人;之但係,少少哋淺淺的可以接受,過火的就會顯得很衰老,計我話,頸紋應防患於未然,一旦出現真係難搞,但都有補救辦法嘅!

試過咁多部美容儀器,我認為最有效始終是Fraxel laser個多月前在MORE》專欄撰寫了「全方位抗黑頭收毛孔妙法」,當時已經輕描淡寫講解過Fraxel,結果引起很多讀者電郵來查問,既然大家咁有興趣,我決定在blog撰文詳解。

先旨聲明,Fraxel並非甚麼新科技,面世亦有好幾年,但經我及身邊朋友多番經歷,是我暫時仍最見效的收細毛孔及減淺頸紋醫學儀器。
此乃創傷性先死而後生的技術,以垂直的「激光柱」刺破皮膚,刺激底層肌膚增生膠原蛋白及令表皮自生修復更生從而拉緊皮膚,令細紋、皺紋、毛孔、淺層凹凸洞都可以改善

我身邊有幾位好朋友直頭對Fraxel著晒魔,佢哋話每做一次皮膚起碼即時好三成,三次療程已經可以素顏以人,做晒五次療程似剝殼雞蛋咁滑,係好吸引......但我仍奉勸她們一年內做五次就夠喇,皆因靠創傷性laser扭轉皮膚劣勢,見好就要識停,千奇別過火

雖則做Fraxel是一次可以見到效果,做完整個療程又真係加晒分,但要downtime比較麻煩,大家不妨睇吓真實例子再作決定:
 即使先搽上麻醉膏,過程仍感覺如被橡筋輕彈及微灼熱,
正如負責主理的周醫生所言:「No pain no gain!」
托賴,質ok(多謝父母遺傳),所以無須成日靠Fraxel大翻生
間唔中做鼻位已經可以了!

Fraxel治療區域可以局部集中在鼻及面頰,完成後是肉眼看不到傷痕的,表皮層在一天內快速癒合完成一刻治療皮膚部位會泛紅,隨後快速散紅,第二日已經見得人,但不建議化妝。

療程後第3日是開心期,會見到粉刺被迫出浮面,兼且勁甩皮,是褪走老化角質,皮膚更生程序。原理是透過聚焦激光令皮脂腺即時收縮,並一併清除毛孔內之角質及污垢,藉此收細皮膚毛孔。

鳴謝各方朋友願意公開做treatment前後照:
聚焦激光熱力令皮脂腺收縮毛孔細緻度顯著改善,還可以令油脂分泌逐漸


不單收細毛孔成果,至神奇係頸紋都可以大幅度減淺,皮膚同步拉緊,下巴輪廓提升了

由於是微創傷性皮膚治療,我不會隨便隨手於人,坊間多是治療師做但都要幾千蚊次,奉勸大家俾多少少,我寕可買個安心找醫生,成效固之然著緊,但始終,免得不償失

***建議每次治療隔33至5次,視皮膚情況而定。
 ---
致電預約說是Yoko's Blog讀者,可享療程優惠價:
Fraxel re:store治療【醫生專業主理
鼻及面珠部位$18,0005次 (原價 $21,000)
頸部位:$20,0003次、$31,0005 【讀者額外優惠:做頸兼送下巴提升

Mediskin Clinic美倩肌激光及醫學皮膚護理中心
中環德己立街1-13號世紀廣場 17 1703
2804 6168
———————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
西班牙新機 一次搣甩一寸Call機腩
集多技術的射頻減肥儀器又有新對手了,有一部全港獨家新機吸引了我,它是來自西班牙最大醫學儀器品牌「做一次減一吋」call機肉詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。