2012年5月29日星期二

寓工作於娛樂!


近期blog文主攻講解美容心得,甚少分享自己的近況,其實最近也有好玩有趣的工作,值得紀錄下來。
我成日諗…..blog最大好處是可以方便日後回顧,就等同代替了昔日寫在日記薄上,包保唔會變黄、變殘,更加唔會遺失,可作永久留念,是很有意義價值啊!

事件一:
雜誌邀請做乜東東?

 今期《忽然一周#878》有我亮相在這兩版,是應此雜誌邀請,拍攝以Bridal Shower Party為主題分享美容心得,由我率領兩位待嫁姊妹到酒店包房….. 咪亂諗,是齊齊嘆療程及特式小食。
地點是沙Hyatt Regency Hong Kong---五星級水療點Melo Spa,按摩、修甲好多地方都有,但係要有間大房讓姊妹們任玩任傾、專人服侍扮靚,仲有沙田特產沙田柚製成飲品及沙律蝦、馳名燒鴨切絲成春卷,邊影邊食爽呀!
當日天色欠佳大霧又下雨,攝影師要借助幾把反光傘打燈,拍攝精美茶點。
我笑問PR:「點解唔整埋甜品山水豆腐花、同埋豆腐身體磨砂?應地理環境又可令皮膚白滑嘛!」
前上英國回來的民族 feel tube dress,富夏日色彩,本來買咗唔知幾時著好,啱晒
當日,我由銅鑼灣去沙田再返銅鑼灣,為咗影呢輯相搞足半日,好在….. 相片質素滿意,好開心嘅感覺、難得好青春嘅氣息......haha!
【大家欲對水療派對有興趣,可致電查詢:3723 1234

事件二:
同一班Beauty Blogger做乜嘢?
 多謝相中一衆Beauty blogger來臨呀!
之前有好幾個我很喜歡的美容品牌邀請我任 event guest speaker,更讓我有機會與一衆Beauty blogger共聚。剛於今個月中的19號星期六,就舉行了「InSkin×Yoko Tsang瘦身派對」, 多謝90%似曹永廉的營養師Alan,及出席講座的一衆讀者們及美容博客。
我與營養師專家由營養學帶到講解最新科技纖體儀器,一部是高温43度熱能溶脂,另一部是極冰冷負5度冰療碎脂,到場參加者都各得免費療程體驗,加上現埸有獎問答環節,是輕鬆歡愉好玩週末!

接下來,我的工作是即將舉行的一年一度大型婚展會,很高興獲邀成為主講嘉賓之一, 69下午四時有我45分鐘的美容心得分享,準新娘新郎接招!
 ———————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
潔面乳+潔面機=皮膚亮麗保養把關
臉部潔淨不足,是美容大忌啊!不單令膚色看來泛黃暗啞,膚質更會變差誘發粉刺暗瘡,更枉費矜貴護膚精華一支優質潔面乳及一部家用潔面機,就是皮膚保養最佳把關詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。