2015年4月2日星期四

簡易即飲 健脾去濕焗茶

上兩個星期收到傳媒好友J的Whatsapp:「唔掂呀!好濕呀,好水腫呀,你快D諗D好似【螺頭焗湯】一樣咁方便的去濕焗湯幫我去濕去水腫。」冬瓜煲意米咪去濕囉,好幾難呀?「就係唔想花時間煲先搵你嘛,我肯去煲就唔使搵你求救啦!焗一焗就飲得又去到水腫,你實有計。」

首先,螺頭焗湯的大受歡迎程度真的出乎我意料之外,方便到其他人之餘,大家去到Y's RECIPES試飲過都大讚:「好好味呀!」的而且確令我有衝動去諗多些這一類的即焗湯水,即焗去濕去水腫湯水,我就挑戰你!

點解女人咁怕濕?因為天氣一旦潮濕,就會影響脾臟功能,不利身體排水,吸收了的營養也會被阻礙吸收,最容易出現水腫、冇精神及乏力感覺,成個人冇乜胃口,嚴重者會有口臭,因為舌頭長滿利胎,成條舌頭都係白色就係非常嚴重的徵狀;連帶皮膚都會特別容易出暗粒及敏感。

於是,一些去濕的食物如意米、冬瓜、赤小豆、南豆、粉葛一類食物,都屬於入脾經的食物,入脾便能去濕,有利去濕去水腫,亦解釋了為何上述食物經常出現在去濕湯水之中。

唔想花時間煲,但又要有去濕功效,一定要從焗茶開始著手,用燜燒杯是其中一個主點,但食材上要花點心思,才可以焗得到而又有功效。立即問中醫有冇辦法,結果得到一個天大的秘訣---「意米粉」,即時將意米磨成粉末,用熱水一焗就有去濕功效,掂!
但赤小豆、南豆之類沒有磨粉,冬瓜又一大舊,點搞好?「阿女,呢個世界有糖冬瓜可以用來焗茶呀!」有媽咪教路,零舍不同!我仲搶答:「加埋陳皮,正氣一點,又冇咁涼;再加多粒龍眼乾,夠晒咯!」

太開心啦!立即試整。

材料就係:
糖冬瓜一條、意米粉一湯匙、老陳皮一角、龍眼乾三粒、熱水三小杯、燜燒杯一個

製法:
1)將陳皮浸泡在水中,變軟後以手指刮囊

2)將其他材料洗淨(如怕太甜,可沖洗糖冬瓜表面的糖霜),放入燜燒杯中,加入約三小杯滾水,焗1小時搖勻便可全日飲用。
意想不到,第一次做已經好好味呀!一個人試,並不足夠,立即安排落Y's RECIPES俾人客試飲,飲過的都正面激讚,意想不到意米粉加糖冬瓜焗水竟然咁好味!大家的正面反應又再加強了我的信心,立即趕工包裝製作,每日一次,一星期五次,去濕好幫手!放在Y's RECIPES率先試賣,又係意想不到的好反應,證明大家都受落這一個簡易去濕健脾焗茶。
因為看一看焗完的材料,大家就知用料絕對上乘,絕非下欄炒雜錦。

這樣超級方便的「健脾去濕焗茶」,$78一包,每包內有5小包,以供每星期五日飲用,即焗即飲,從未如此方便過。

售賣點:Y's RECIPES
地址:銅鑼灣富明街2-6號寶明大廈3/F J室(希慎Apple Store附近)
電話:35655971

全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。